sabinahedlund

Alla inlägg under oktober 2012

Av sabina hedlund - 3 oktober 2012 19:34

Idag lärde jag mina duktiga adepter att göra shortbread. Planen var sedan att vi skulle dekorera dem med royal icing för att få dem att se lite lyxigare ut. Jag tyckte det gick ganska bra enda tills min fd lärare kom in och frågade om det var ett dagis jag hanhade.

  


Okej, så dem blev lite "barnsliga" men vad gör det? Nästa gång gör vi något i den här stilen:


       

Av sabina hedlund - 1 oktober 2012 22:17

När jag kom hem från jobbet satte jag mig ner och skrev klart mitt "resume" för en gångs skull. Det har varit halvt oskrivet i snart 3 månader nu, så jag kände att det var dags. Det blev någorlunda bra. Tror jag. Ska försöka leta på en duktig engelsman som kan skumma igenom och rätta till alla fel då Google Translate bara sviker mig.


Jag har hittat en sån där glad/positiv/uppmuntrande/lycklig/awesome låt som bara fastnade direkt och som är helt freakin' ultimat. Allt livet handlar om liksom.


22 dagar kvar!

Ovido - Quiz & Flashcards