sabinahedlund

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av sabina hedlund - 25 oktober 2012 07:26

Nu ar jag har! Det ser inte ut som jag trodde att det skulle, mest bara KAOZ, men jag bor pa ett hostel som ligger mitt i smeten i Sydney sa det ar nog inte sa konstigt. Jag har traffat och lart kanna en massa trevliga manniskor som jag eventuellt kommer att dela hostel med nu i borjan. Det var klarbla himmel och solsken nar vi landade pa flygplatsen sa det kandes verkligen som sommar nar jag klev ur planet. Underbart! Just nu har jag faktiskt lite hemlangtan men forhoppningsvis gar det over. Australienare ar i ovriga fall riktigt harliga och roliga att prata med och jag bara alskar deras dialekt. Jag har bara 311 minuter gratis internet kvar, sa jag ska inte slosa.


Vi hores!

Ovido - Quiz & Flashcards