sabinahedlund

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av sabina hedlund - 6 oktober 2012 20:45

Har precis kommit hem från en heldag i Botkyrka (Stockholm). Tävlingen gick väl sådär, bommade 2 kontroller och förlorade en hel klunga till en av dem. Men det var kul.


Förutom detta har vi såklart spanat in en massa snygga killar vilket finns i åtskilliga antal inom orienteringen. Jag försökte hitta på en sån där diskret manöver med min kamera så att dom inte skulle märka att jag tog kort, men insåg snart att jag framstod som en desperat stalker, och inte ville skrämma bort dom...


Jag har även frusit hela dagen, trots det fina vädret. Var tvungen att ta en kokhet dusch när jag kom hem för att återfå den ideala kroppstemperaturen. Nu ska jag krypa ner till sängs och titta på x antal filmer efter en heldag i bushen...

               



Ovido - Quiz & Flashcards