sabinahedlund

Alla inlägg under november 2009

Av sabina hedlund - 30 november 2009 15:41

Känner att julen närmar sig och att jag börjar få svininfulensan (tolka det som en vanlig förkylning). Svininfulensan existerar inte. Allt är rent bullshit! Det är någon dum plan som dr evil har kokat ihop för att kunna förgifta mänskligheten med det här så kallade "H1H1 vaccinet". Men mig lurar han inte! Mohahaha...


Skön skolvecka i allafall. Inga prov. Idrottsdag på torsdag. Ledig på fredag.

Lovin' it!


Nej jag ska nog ta att återgå till mitt liv igen. Lyssna på julsånger och harvesta på farmville.


Pöss!


Av sabina hedlund - 27 november 2009 15:36

I morse kunde jag inte hitta nyckeln till skåpet på culinaren. Jag blev så arg att jag sparkade i TV-bordet. AJ. Något handikappad fick jag cyckla iväg med all världens fart till jobbet. Jag får en ny nyckel. Smärtan i foten började jag känna när jag tog på mig kökstofflorna. Kanske lite uppsvullen och blå.

MEN MEN.


Det var näst sista gången på culinaren för mig i år då. Nu väntar lediga fredagar fram till jul. Gillart.


Av sabina hedlund - 23 november 2009 21:33

Av sabina hedlund - 23 november 2009 21:13

Har precis kört styrketräning á la birken. Det var jobbigt. Inte mes-jobbigt, utan alla-mina-muskler-bränner-snart-sönder-jobbigt. PUUHH. Det gör vi inte om igen!


Det var allt jag hade på hjärtat idag.

Godnatt!


Ähh! Vi tar lite markus krunegård på det!


Av sabina hedlund - 22 november 2009 17:35

  

(super gammal pic!)


Åh vilken härlig bild!

Jag vill åka snowboard nu! Jag vill ragga på snygga liftvakter!

Jag vill göra en en backside 360, 20 meter upp i luften. Okej, det där var lite överdrivet men jag vill i alla fall åka snowboard! 


Vad fan gör vår husvagn i mora då?!? Hur ska jag kunna åka snowboard där?!

På vasaloppsspåret eller?!

Av sabina hedlund - 20 november 2009 17:40

Idag har jag skivat 15 lökar och 10 kg korv.

That´s it!


Jag går igenom en Markus Krunegård fas just nu, så här har ni en låt!



Föresten så är det öppet hus på culinaren (folkets hus) imorgon mellan 10.00 och 13.00

Be there!

Av sabina hedlund - 18 november 2009 19:15

Jag har precis fått reda på att kortvasan går på min födelsedag, så jag kommer närmare bestämt att fira den ute i kylan på ett stort startfält i oxberg. Att det sedan kommer bli 3 timmar på skidor i spår översvämmade av en massa senfärdiga pensionärer blir ju jätte skojj!(om ni inte fattade det så var jag ironisk!)


Nej nu ska jag gå och trösta mig med ett bubbelbad och grey´s anatomy.


!

Av sabina hedlund - 18 november 2009 17:04

Lärarna tycker att jag borde lägga upp maten finare på tallriken.

Men vet ni en sak?

Mat ska man äta. Inte se på.

 


Nu ska jag iväg på styrketräning...

Ovido - Quiz & Flashcards