sabinahedlund

Alla inlägg under februari 2011

Av sabina hedlund - 28 februari 2011 16:38

Vi åkte hem från Mora ett par dagar tidigare på grund av lappsjuka. Dessutom har mitt halsont övergått till en äcklig förskylning, så jag har inte kunnat åkt några skidor alls. Skönt att vara hemma i alla fall.


Nu blir det te.

Av sabina hedlund - 25 februari 2011 18:17

Äntligen är den inhandlad! Chokladboken av Jan Hedh för ynka 98 kr på bokrean!

  

Av sabina hedlund - 25 februari 2011 09:48

Befinner mig just nu i en husvagn i Mora. Mamma och pappa har åkt iväg till Oxberg med lillebror som ska åka Kortvasan. Jag skulle ha åkt tjejvasan imorgon men nu har jag fått ont i halsen så jag vet inte om jag kan...

Ska snart gå iväg och duscha, sen blir det säkert en vända på stan för att komplettera allt jag glömde hemma.


  

Av sabina hedlund - 23 februari 2011 14:40

Jag försov mig imorse. Även fast jag hade dubbla ställda klockor så vaknade jag inte. Mamma kom som tur var ner och väckte mig runt halv 6, så jag hade åtminstone en kvart på mig att göra mig i ordning.


Jag tror nog att jag håller på att bli förkyld igen. Alltid samma äckliga symptom. Trötthet, snuva och shit like that. Usch vad jag hatar skiten!

 

Jag går och tar mig en kopp te.

Av sabina hedlund - 21 februari 2011 19:38

JAG FICK GODKÄNT PÅ FÖRETAGSEKONOMIN!


  

Av sabina hedlund - 20 februari 2011 21:04

                      

Av sabina hedlund - 20 februari 2011 17:34

I veckorna måste jag lägga mig tidigt för att klara av att gå upp så tidigt som jag gör när jag är på Bivur. Därför missar jag de flesta av mina favoritpogram. Det är tur att det finns en dag då allting går på repris.

Av sabina hedlund - 18 februari 2011 21:22

Erika har häftiga tabs på sin mobil som gör att man kan spela in ljud och redigera dem med olika ljudeffekter. Däribland finns funktionen "spela upp baklänges". Istället för att då säga en mening helt normalt så slängde vi om den och pratade omvänt så att mobilen skulle översätta meningen till sin ordinära form.


Fattar ni?


Aja, det är i alla fall en rolig grej att göra när man har överdrivet långa håltimmar mellan lektionerna. Sen om det är särskillt smart att skrika ut "AAAAANIBAS RETEH GAJ!!", när folk går förbi, och halft dö utav skratt kan man ju prata om...

Ovido - Quiz & Flashcards