sabinahedlund

Alla inlägg under januari 2011

Av sabina hedlund - 31 januari 2011 21:14

Jag har kört bil utan att få allt för många utskällningar för mitt (inte nu längre) oansvariga sätt att använda gaspedalen. Nej idag var jag duktig. Idag fick jag beröm. Aight.


Nu måste jag sova. Imorgon ska jag gå upp mycket tidigt och baka på Bivur.

WIHO.







Av sabina hedlund - 30 januari 2011 18:01


 

Av sabina hedlund - 30 januari 2011 00:06


 

Av sabina hedlund - 29 januari 2011 19:00


 

Av sabina hedlund - 27 januari 2011 21:46

Börjar komma in i någon slags blogga-varannan-dag rytm. Jag har mycket att göra samtidigt som jag känner skuld när jag inte skriver i bloggen. Då blir det så här.


Idag gjorde jag de två tårtor som jag hade på beställning. Dom blev bra men som vanligt blev jag inte 100 % nöjd. So sue me.  


Imorgon åker familjen till Mora och Erika kommer på besök. Vi ska laga god mat och träna inför kommande matlagningstävling (Gyllene Morteln). Woop Woop.

Av sabina hedlund - 25 januari 2011 15:52

Idag hade jag köttprov som gick skapligt bra faktiskt. Jag kunde ha fått MVG om jag hade lagt ner liiiiiite mer tid på att plugga (istället för att lyssna på bra låtar, leka världskänd, och mima framför spegeln med mina snygga dansmoves). Men men.


Snart ska jag bege mig till körskolan för ännu en lektion ute på vägarna. Håll er inte inomhus, jag är bra, så ni behöver inte vara rädda.

Sedan ska jag hjälpa mor min med jobbet på firman.


Imorgon ska jag och Emma på riskettan. Dessutom har jag två beställningar på tårtor som jag måste sätta igång med tills på torsdag.


Jag kan väl tillägga att jag har läxa/prov i matte på fredag också.


Nu måste jag dra...

Av sabina hedlund - 23 januari 2011 16:52

Jag måste läsa på om kon och all dess innehåll tills på tisdag då det stora köttprovet äger rum.


Kanonkul.

     

Av sabina hedlund - 21 januari 2011 17:00

  



     

Ovido - Quiz & Flashcards