sabinahedlund

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av sabina hedlund - 17 oktober 2012 11:57

Den här veckan har vi endast ägnat oss åt att göra chokladpraliner. Gårdagen var mer eller mindre kaotiskt då chokladen hade en tendens att hamna på ställen man inte visste fanns och att köket dessutom invaderades utav frågande elever som var allmänt jobbiga och i vägen. Det är inte ofta jag får huvudvärk, men igår var en utav de få tillfällena. Förutom detta hade jag legat klarvaken hela natten innan då det plötsligt slog mig att jag verkligen ska åka till andra sidan jordklotet om mindre än en vecka.


Nu har jag satt mina första betyg och lämnat stället för gott. Hoppas jag. Det måste nog gå några år innan jag sätter min fot på en skola igen. Typ 200.


Jag ska ägna resten av dagen med att göra rent mitt rum från damm och andra partiklar som får odrägliga varelser att livnära sig här, för just nu kryper det insekter på både väggar och golv.....

 

Ovido - Quiz & Flashcards