sabinahedlund

Alla inlägg under december 2010

Av sabina hedlund - 31 december 2010 23:30

Räkcocktail med avokado och mango till förrätt.


Fläskfilé med äppelglaze, klyftpotatis och marinerade wokgrönsaker till varmrätt.


Hemmagjord vaniljglass med varma hjortron i flarnskål till efterrätt.


Mums!

Av sabina hedlund - 30 december 2010 23:45

Jag har åkt Kortvasan.


Jag kom 2:a på säsongens första orienteringstävling.

  


Jag har blivit delägare av en bil.


Många skratt med finfina vänner har förgyllt skolan och lektionerna.


Brorsan tog studenten.


Jag har blivit getingstucken. Smärta.


Jag har tältat med Martina under sommarens regnigaste vecka.


Jag har sommarjobbat på Gammelgårdens café och Köpings museum.

  


Kusinerna har varit på besök.

  


Jag har badat med kläderna på. Ja, jag var så olydig. 


Jag har varit på begravning.

 


Jag har haft trevligt på bodesafari.

  


Niclas har lärt sig använda jeans, snygga dessutom. Jag är stolt över dig.


Jag har varit i Örebro och shoppat utan att handla något. Great success.


...och såklart har jag bakat en massa, men det orkar jag inte lägga ut. Det hade blivit drygt. Eller hur?                    

Av sabina hedlund - 29 december 2010 20:34

En hemmagjord pizza får förgylla kvällen och dagens events.


Fan vad bra jag är!



  

Av sabina hedlund - 29 december 2010 12:48

Snart bär det iväg till hallstahammar för lite skidäventyr med en kär vän.



GAAAHHH!!  

Av sabina hedlund - 28 december 2010 16:29

  

Av sabina hedlund - 28 december 2010 12:10

Min dator blev allvarligt infekterad i förrgår när jag besökte Kissies blogg. Verkligen.

Nu har storebror fixat problemet och den fungerar som den ska.

Min älsklingsdator.

 

Nog om det.


Snart ska jag bege mig ut och se vad mellandagsrean har att erbjuda.


Av sabina hedlund - 26 december 2010 22:19

Av sabina hedlund - 26 december 2010 21:23


Skapligt god hallonglass jag gjorde idag!

Skapa flashcards