sabinahedlund

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av sabina hedlund - 14 oktober 2012 23:57

Jag har läst runt på lite bloggar om personer som har och/eller är i Australien just nu. Det visar sig att nästan alla reser runt med en stor ryggsäck istället för en resväska, så jag funderar på om jag ska köpa en sån istället? Man vill ju inte vara den som sticker ut och inte har som alla andra liksom. Samtidigt orkar jag verkligen inte lägga ut pengar på någonting mer, känner hur jag försvagas allt eftersom siffrorna minskar på kontot. Orkar inte.


Ryggsäck - lätt och smidig?


eller


Resväska - ordning och reda?

 

Av sabina hedlund - 14 oktober 2012 11:26

Har plockat fram resväskan och börjat fylla den med livsnödvändiga saker som jag kan komma att behöva de närmsta 7 månaderna. Nu är jag taggad till 1000000000!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards