sabinahedlund

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av sabina hedlund - 18 oktober 2012 17:18

Fick precis ett samtal från en person som jobbar Work&Travel. Hon ringde för att fråga om jag hade några funderingar angående resan och berättade lite, från egna erfarenheter, om hur saker och ting fungerar när man väl kommer dit. Det kändes skönt att få svar på mina frågor och veta att dem verkligen stöder om man skulle behöva hjälp med något.


Hela förmiddagen har jag letat runt i varje liten butik i Köping och Arboga efter en midjeväska. Tog för givet att det skulle finnas på både ÖoB och Dollarstore till ett bra pris, men inte fan gjorde det det. Letade efter en kompakt och liten sovsäck också men det fanns inte heller. Jag har inte lust att fylla min ryggsäck med en massa onödig packning som tar stor plats men det är ju så svårt att veta vad man ska och inte ska ha med sig...

Ovido - Quiz & Flashcards