sabinahedlund

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av sabina hedlund - 22 oktober 2012 13:48

I natt sov jag knappt en blund. ResfeberN hade antagit sig, bokstavligt talat. Kan nog inte räkna hur många gånger jag har slängt av mig täcket och blivit irriterad för att det har varit för varmt. Kändes som jag hade feber på riktigt. Förutom detta vaknade jag med en mörbultad kropp för att jag hade vridit och vänt på mig så mycket.


Jag har precis varit hos mormor och morfar och ätit den sista svenska husmanskosten; Köttbullar, potatis, ärtor och lingonsylt. Jag åt dock inte så mycket då jag bara känner mig nervös och inte är sugen på någonting alls egentligen.


Ikväll kommer jag spendera den sista kvällen här i lilla Köping på bio med mina underbara vänner! Åh vad jag kommer sakna er <3

Ovido - Quiz & Flashcards