sabinahedlund

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av sabina hedlund - 5 oktober 2012 20:59

Har spenderat större delen av dagen med att göra shortbread och dekorera dem med glasyr i olika sorters siluett motiv. Fick en hel del inspiration efter att ha kollat på SweetAmbs blogg. Var tvungen att se och prova om det verkligen var så svårt som det såg ut. Det krävdes en hel del tid och tålamod kan jag säga, men jag fick ihop det tillslut.

 


Igår försökte jag mig på att göra en drömtårta efter att ha sett förra veckans miserabla försök på Hela Sverige Bakar. Det var svårare än vad jag trodde faktiskt. Blev typ minirullar. Vill ni däremot se den mest ultimata drömrullen någonsin får ni besöka Erikas blogg.

 


Nu måste jag ta en dusch för att sedan packa väskan. Imorgon ska jag upp tidigt som attan och åka till Stockholm med hela orienteringsklubben för att springa stafett.

Ovido - Quiz & Flashcards