sabinahedlund

Alla inlägg under mars 2010

:D

Av sabina hedlund - 31 mars 2010 19:50

Tandställningen är borta och jag mår prima!

Dock har jag en obehaglig skena som jag måste leva med i x antal år, inte lika kul.


Dagen har i övriga fall varit rätt okej om man uteslutar träningsvärken.

Resten av kvällen tänker jag ägna åt matteplugg inför morgondagens prov.


INTE KUL

Av sabina hedlund - 29 mars 2010 15:07

Sista dagen i serveringen är ä n t l i g e n avklarad!

PUUHHH.


Då ska vi se vad veckan mer har att bjuda på:

  • Inlämning av novell
  • Läxa om kött
  • Matteprov
  • Rita klart VPT-banorna
  • Ta bort tandställningen (!!)

Inte så illa...

Av sabina hedlund - 26 mars 2010 22:45

          

Av sabina hedlund - 25 mars 2010 15:51

Idag blev jag tilldelad detta påskägg för att jag hade 0% ogiltlig frånvaro.


Förvånade?

Av sabina hedlund - 24 mars 2010 19:17

Hej alla glada! skoldagen idag var rätt okej för att vara så lång, dessutom var det ljust när jag gick hem. Stort plus.


Äntligen fungerar det att överföra bilder/filmer från mobilen till datorn, så nu har jag en hel del att visa er, kanske inte allt på samma gång, men det kommer. Tro mig.


Här har vi ett klipp från dagen då erika (med hjälp av mig) äntligen har lärt sig att springa på väggen. Dock får ni stå ut med att luta på huvudet tills jag har tagit reda på hur man vänder den.

Av sabina hedlund - 21 mars 2010 12:38

Förkyld. Igen!

Därav drog jag den förhastade slutsatsen att inte åka med till skåne-lägret i helgen. Även om jag hinner tillfriskna så är det jävligt långt att sitta och åka till Trelleborg för en helg. Det känns så synd eftersom både Jossan och Sandra har övertygat mig om att jag ska med. Dessutom hade det varit grymt roligt att komma in i den nya gruppen lite mer.

Men nu är det som det är. Tyvärr.


Det får bli en annan gång.



Av sabina hedlund - 19 mars 2010 21:49



Bra musiksmak man har/hade;)

Av sabina hedlund - 19 mars 2010 21:33


En låt från sommaren 2006.

Vilka minnen<3

Ovido - Quiz & Flashcards