sabinahedlund

Alla inlägg den 28 april 2013

Av sabina hedlund - 28 april 2013 01:32

Jag ville bara berätta att jag är hemma och att jag lever! jag vänder mig till bloggen som tidsfördriv och muntration för att jag inte ska kunna somna nu när det är meningen att man ska sova. Erika slutar nämligen att jobba vid 02:30 och då ska jag möta upp henne så vi kan bli mördade tillsammans av stadens kriminella befolkning. Sedan ska vi ha den CHILLHELG som vi har väntat på i ett helt halvår.


I övriga fall kommer jag att skriva om mina äventyr från Australien i de kommande inläggen. Med videos, bilder och allt. I blandad ordning såklart. Vi börjar barriärrevet.


Att snorkla i barriärrevet var helt fantastiskt! näst intill overkligt. Känslan att simma runt i klarblått vatten som var 20 grader varmt och som hade en otroligt vacker undervattensvärld...det var...jag kan inte ens beskriva känslan. Amazing.

       

Ovido - Quiz & Flashcards