sabinahedlund

Alla inlägg den 21 april 2013

Av sabina hedlund - 21 april 2013 00:41

Igår kväll Skypade jag med Erika i över 3 timmar. Jag satt i korridoren och skrattade samt flummade med min mobil vilket måste ha sätt väldigt roligt ut för förbipasserande personer. När jag skulle gå in på mitt rum för att sova, stod två killar i kalsonger på golvet och spelade hög musik. Dem hade dessutom lagt saker på min säng och ockuperat hela min fristad. Jag blev så himla irriterad att jag inte svarade på deras förlåt. Jag gick till toan för att byta om och när jag hade kommit tillbaka var dem borta. Gudskelov.

När jag precis hade intagit mitt sleeping mood kommer dem tillbaka igen och börjar skrika samtidigt som de öser i sig en massa alkohol. Just då hade jag lust att säga precis vad jag tyckte och be dem att dra åt helvetet. Jag hejdade mig när jag insåg att all min värdefulla packning låg på golvet och att den säkert skulle bli nedbränd om jag utryckte mina känslor. Dem gick så småningom.

På natten vaknade jag av att ett helt gäng kommer in och börjar prata normalt/skrika. Just då fick jag mig ett riktigt nervsammanbrott. Jag lyckades somna om dock, men vaknade ett par timmar senare av samma gamla visa igen.

Det här är den delen som jag INTE kommer sakna med Australien. Tur att jag bara behöver stå ut två dagar till (!!!!!!!!). När jag kommer hem ska jag bli osocial och aldrig mer prata med någon i hela mitt liv.

Fast eller?

Ovido - Quiz & Flashcards