sabinahedlund

Alla inlägg den 4 april 2013

OBS

Av sabina hedlund - 4 april 2013 06:37

Bilden som skulle ha hamnat på förra inlägget. Äckelapp.

Av sabina hedlund - 4 april 2013 05:44

För första gången någonsin regnade det när vi skulle gå till jobbet imorse. Ja, jag blev häpen. Näst intill lite chockad faktiskt. Jag råkade liksom slänga min första och enda regnjacka när jag var uppe i Cairns då jag hade tappat förtroendet på fallande vattendroppar helt. Den hade dessutom förföljt mig sedan barnsben med 170 i barnstorlek och var inte ens vattentät längre. Jag känner att jag undviker regnet så mycket ändå. Jag behöver minsann inget plagg som gör det åt mig.

Vädret ser likadant ut den kommande veckan. Vi är tillbaka till den tristess vi utsattes för halvvägs på östkusten. Som grädde på tårtan fick vi ledigt imorgon också så det är vad jag kommer att titta på hela dagen. Säg inte att ni har det sämre i kalla Sverige. För det har ni inte.
Fula äckelstorstad.

Ovido - Quiz & Flashcards