sabinahedlund

Alla inlägg den 11 april 2013

Av sabina hedlund - 11 april 2013 07:05

Det var jättejobbigt att lämna bageriet idag. Att tänka; det är sista gången jag går här, sista gången jag äter deras goda paj och milkshake, sista gången jag står och tjuväter sötsaker i min lilla skrubb, sista gången jag får höra hur Joey går Scott på nerverna, sista gången jag får se det.

Jobbet på Boronia Bakehouse har varit så långt ifrån ett "jobb" man bara kan komma. Den gemenskapen, kärleken och framförallt humorn som alla hade går nog inte att jämföra med någonting annat. Kan till störta del bero på att australienare är så himla snälla och hjälpsamma i allmänhet. Som en enda stor familj helt enkelt.

Innan vi gick fick vi varsin present i form av Lindtchoklad och ett kort som alla hade skrivit under. Vi hade också med oss en present, i form av likadana saker...Tänk att choklad alltid kan utgöra den ultimata presenten.

Ovido - Quiz & Flashcards