sabinahedlund

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av sabina hedlund - 27 mars 2013 22:39

Vi fick meddelat av Scott att dem inte behöver oss på bageriet förrän om 5 dagar. Det är nämligen under renovering och så är det ju påsk också. Inge fel med det.

Igår kväll var vi till Side Bar igen för att återförenas med Emelie - personen som vi delade vårat miserabla jobb på slavfabriken med. Det var väldigt trevligt! Och gratis drinkar och pommes/potatisklyftor fick vi också. Hon berättade dessutom att hon ska åka hem på söndag efter att ha varit här i 7 månader. Jag blev så himla avundsjuk! Kan knappt bärga mig till dagen då det är min tur att stå på flygplatsen! Mindre än 4 veckor kvar nu!! WOOP.

Annars beklagar jag frånvaron här på bloggen. Det finns inga ursäkter, jag har bara inte haft någonting vettigt att berätta om dom senaste dagarna (veckorna?). Vi vill ju inte att alla inlägg ska se ut som:...

Vaknade tidigt. Gick upp. Bytte om. Gick till bussen. Tog buss till Boronia. Började jobba. Åt paj. Jobbade. Åt paj igen. Slutade jobba. Tog buss tillbaka. Gick till hostlet. Tog en dusch. Vilade. Tittade på film på youtube. Sova.

Det hade varit lite väl bittert kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards