sabinahedlund

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av sabina hedlund - 14 mars 2013 06:52

Vi är redan klara med veckans jobb! Scott sa att det inte fanns så mycket att göra imorgon så vi får ledigt. Alltid lika uppskattat även fast jag inte har något emot att jobba. Dagen kommer att tillägnas på IKEA där jag hoppas på att lindra min hemlängtan lite. Det ska bli gott med svensk mat också! Inte för att den smakar särskillt...svenskt. Och chokladbollar ska vi köpa. Och påskmust.

I veckan bokade vi allting till våran Uluru-tur, så nu är det avklarat! Vi har 4 veckors jobb som återstår. Den 13:e april flyger vi till Alice springs. Den 14:e börjar våran 3-dagars tur ute i öknen. 17:e flyger vi tillbaka till Sydney och bor på Bondi dom sista dagarna. För veckan därefter åker jag hem! Längtar något så otroligt. Speciellt efter flygresan för då ska jag ha filmmaraton så jag blir skapligt letlaged! Wööp wööp

Ovido - Quiz & Flashcards