sabinahedlund

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av sabina hedlund - 2 mars 2013 08:23

Den planerade surfingen blev en spontan promenad i det blöta Botanic Garden som är en jättefin park med regnskog och olika växter. När vi gick därifrån såg jag att ett dussin blodiglar som hade gjort sig hemmastadda på mina fötter. Med storleken att döma hade dessa äckliga varelser säkert sugit åt sig hälften av min blodmassa. Utan överdrift.


Överlevt en blodigelattack - CHECK


Vi gick vidare längst med den fina floden tills vi tillslut kom in till stan. Där inhandlade vi oss en massa mat på Coles för pengar vi inte har lust att spara längre. Vi har ätit potatissallad, burkkyckling och morot dagen till ära. Köpte med mig en dessert i form av en tiramisu också. Får abstinensbesvär av att vara ifrån bakning så länge...


Alla på hostlet är helt deprimerade. Konstigt vore det annars. Det bara regnar och regnar och regnar och regnar och regnar och regnar och regnar och regnar och regnar. Får seriöst psykologiska problem av det här snart. AAaaAHHhHaaaaAAAaa. Försent.


Jag tänker inte ens berätta vad vi ska göra imorgon...inget blir som vi har tänkt oss ändå. Rebecca kanske ska rida. Fan. Stryk det där. Vi ska båda ligga i våra sängar och vara deprimerade framför någon film. Gud vad Jag är dålig på det här. Skulle sudda bort allting om det inte vore för att det skapade en text som ni kan läsa. God damn.


Jag älskar fortfarande Coffs (riskerade livet för att ta bild nummer 4. Yeah you better love it...)

Ovido - Quiz & Flashcards