sabinahedlund

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av sabina hedlund - 9 mars 2013 07:14

Första helgen här känns ovanligt bra faktiskt. Om man bortser från det faktum att vi delar rum med åtta killar och har ett flertal kackerlackor som ränner omkring på golvet/packningen kring nätterna. Jo minsann.

Igår var vi till Sidebar för att äta gratis pommes och potatisklyftor och såg till vår förvåning att hela baren typ var...tom. Varken pommes eller potatisklyftor serverades heller. Så vi utnyttjade våra två gratis drinkar och gick vidare till donken där vi åt oss mätta och belåtna.

Idag har vi varit ner till Darling Harbour (för första gången någonsin)och gått i köpcentrum. Vi åker nämligen förbi det varje morgon med bussen och förundras alltid över hur fint det ser ut där, med soluppgången och allt. Jag lämnade dock plånboken hemma, då jag strängt har förbjudit mig själv att inte köpa något förrän jag har fått min lön. Jag har 1 paket riskakor, 2 burkar tonfisk och 2 paket nudlar att klara mig på tills på fredag. Woop Woop.

Ovido - Quiz & Flashcards