sabinahedlund

Alla inlägg under juli 2012

Av sabina hedlund - 2 juli 2012 22:24

Ibland kan jag komma på mig själv att titta på videoklipp som verkligen inte makear någon sense. När jag har väldigt tråkigt hamnar jag oftast på youtube där det ena konstiga klippet visas efter det andra. Det är faktiskt ganska kul om man inte har något liv. Igår hamnade jag på ett klipp med Ellen DeGeneres (något som i övriga fall ger mig negativ aura då jag blickar tillbaka på tiden som elev och mina alldeles för tidiga mornar på praktiken) och får se två helt underbara, söta, små tjejer i deras tutus som är så otroligt roliga att jag inte kan låta bli att brista ut i skratt varje gång jag ser dem.



Av sabina hedlund - 2 juli 2012 11:59

Idag när jag öppnade dörrarna in till caféet blev jag bemött av ett uppbrutet fönster och utrivna lådor. Det tog ett tag innan jag hann greppa vad som hade hänt, men så blickade jag åt lådan där vi förvarar all växel och sagovandringspengar och fick se att hela kassaskrinet var borta. Trots att vi ringde till polisen och berättade om inbrottet sa dem att det inte var någon idé att starta en utredning då det inte handlade om så mycket pengar och att det dessutom inte fanns något att gå efter. Det kan jag på något sätt förstå. Men alla 100000 miljoner fingeravtryck som idioterna tycks ha lämnat räknas inte eller? Och för att inte tala om det feta skoavtrycket på bänken som är av storlek 43-44 vilket uppenbarligen visar att det är en man som antingen är fet eller väldigt muskulös med tanke på hur tydligt avstampet var. Ge mig lite tid så kan jag även lista ut vilken slags sko det handlar om...


Annars så är jag fortfarande sjuk. Det som jag trodde var förbättringsvägen har kommit att bli en ännu värre förskylning med snorig näsa, hostig hals och minimala feber symptom. Jag orkar fan inte mer!! %¤&"##¤%%//&¤@£$€{]][€€


Fuck life.



Ovido - Quiz & Flashcards