sabinahedlund

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av sabina hedlund - 13 juli 2012 19:59

Denna dag levde verkligen upp till sina förväntningar. Även om det, för min del, inte brukar göra det. Jag började med att försova mig då jag missuppfattade tiden med en hel timme och dessutom hade världens underbaraste dröm. Trots detta kom jag ändå för tidigt till jobbet. Väl på GG blev jag bara tröttare och mer irriterad för varje minut som gick. Ville bara försvinna ut i tomma intet på semester. När jag höll på att fylla upp drickakylen kom jag åt vattenkannan så att den trilla omkull och gjorde vattenskada på halva golvet. Åt det gjorde jag inte ens en min. Tog det som en det-händer-ju-alla-varje-dag händelse och började "glatt" torka upp det.


Såhär på kvällskvisten fick jag för mig att grilla så jag köpte mig en engångsgrill som inte ens gick att tända. Inte ens efter 30 försök. Jag gav upp och slängde in köttet i ugnen istället. Det blev torrt och inte alls så angenämt som jag hade föreställt mig. För att inte tala om att 80% bestod utav senor. Aldrig mer billig mat.


Imorgon är jag ledig och då ska jag njuta!

Ovido - Quiz & Flashcards