sabinahedlund

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av sabina hedlund - 11 juli 2012 23:10

1. Människor på affären som blockerar min passage med dess vagnar och "jag-har-hela-dagen-på-mig-att-handla-så-varför-inte-ta-det-i-min-egna-takt-och-gå-igenom-varenda-hylla-så-att-jag-kan-hitta-flera-produkter-som-jag-inte-ens-behöver-men-som-kan-komma-till-använding-någon-gång-i-framtiden".  Jag stör mig på människor som står och väljer mellan vitt och vitt bröd och som inte kan fatta ett beslut när människor som jag bara vill greppa tag i en förpackning och komma ut ur affären så snabbt som möjligt. För att inte tala om dem som tar upp hela körfältet och helt plötsligt stannar när man småspringer bakom dem för att hitta en lämplig genomfart till kassan.


2. Människor som hickar. Eller saker som på ett eller annat sätt skapar upprepande och irriterande ljud.


3. När saker och ting ändras. Jag klarar inte av att se när vissa saker står på fel plats. Saker som alltid har stått på ett och samma ställe får aldrig förflyttas, annars blir det fel i hela min hjärna. Det händer en hel del på GG, att mina sommarjobbare lägger saker på fel ställe och att jag alltid får gå efter dem och rättar till det.


4. Människor som inte kan hålla hastigheten på vägarna. Att överskrida hastigheten är något jag är väldigt försiktig med. För mig är körkortet det mest värdefulla jag har och jag skulle aldrig vara dum nog att göra något för att förlora det. Trots detta blir jag ytterst irriterad på bilister framför som filosoferar på annat och åker dubbelt så sakta som man ska. För att inte tala om alla bilister som kommer bakifrån och försöker stressa mig genom att skapa ett mellanrum på 1 cm, men som i själva verket bara uppmuntrar mig att sänka farten ännu mer. Bara för att jävlas liksom.


5. #människor #som #använder #överdrivet #många #hashtags #för #att #göra #sitt #egna #eller #andras #liv #lite #bättre #genom #att #se #det #från #olika #sammanhang #eller #för #att #bara #irritera #mig #med #flit #. #nolifer #forever alone


Ovido - Quiz & Flashcards