sabinahedlund

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av sabina hedlund - 6 juli 2012 21:06

I onsdags var det rent utav KAOZ på caféet. Alla gäster kom in på en och samma gång. Alla ville ha våfflor och tajmat med det gick strömmen. Ett våffelgärn exploderade och larmet började pipa i intervaller. Jag var nära på att få ett riktigt nervsammanbrott då jag dessutom var trött av min förkylning och väldigt irriterad på den elektroniska saken som var tvunget att ge ifrån sig ett skärande ljud pga dålig strömtillförsel.

Förutom detta gick det väl bra. Kan inte klaga på vädret.


Dagen på GG var i lugnaste laget. Cirka 30 gäster totalt. Egentligen skulle jag ha varit ledig, men eftersom min kära arbetskollega hade insjuknat så fick jag hoppa in. Inget fel med pengar. Jag har/kommer jobba hela den här veckan utan några ledigheter. Insåg precis att det är första gången jag har jobbat så mycket på en vecka. Oftast brukar man åtminstone få 2 dagar ledigt. Men det gör mig inget. Det är inte så att jag har så mycket till ett liv här hemma ändå.


Imorgon skulle det tydligen regna/åska hela dagen. Jag tror nog att datorn får åka med så vi åtminstone kan underhålla oss med lite film under de ensamma timmarna i dunklet.

Ovido - Quiz & Flashcards