sabinahedlund

Alla inlägg den 21 september 2009

Av sabina hedlund - 21 september 2009 15:50

skönt att man är ledig idag efter en rolig helg, dock var inte orienteringen lika skojig.

jag ser även fram emot den här veckan den kommer bli grymt skön!

  


Av sabina hedlund - 21 september 2009 15:22

efter gårdagens resultat kan jag lugnt säga att jag inte alls var sugen på att springa staffeten idag. jag orkade inte ens tänka på hur dåligt det skulle gå för mig, och tanken att springa sista sträckan i det 3:dje laget var inte heller en sån skön känsla(av anledningen till att jag  inte ville att alla skulle behöva vänta på mig).


  

  

niclas kom aldrig och växlade, utan jag hade oturen och fick omstart. vi kanske var 6 personer som fick det. jag drog ut på banan och hade faktiskt ett väldigt flyt dom första kontrollerna, även fast jag hade tappat bort alla, och var ensam i skogen. men sen kommer jag till den näst sista kontrollen där jag strular till det totalt. jag var totalt lost och börjar typ hyperventilera för jag var så arg. men efter att ha letat i en kvart så hittar jag den. jag närmar mig målet och hör att de redan har börjat med prisutdelningen. vilket innebar att alla stod vid upploppet och glodde. perfekt! jag hatar när folk kollar på mig. tillslut kommer jag där helt själv på upploppet och springer som en gammal kärring, sist in av alla i hela skogen. inte kul alls!

Ovido - Quiz & Flashcards