sabinahedlund

Alla inlägg den 1 september 2009

Av sabina hedlund - 1 september 2009 19:30

första skoldan på veckan och den bestod av 2 träningspass och 2 språklektioner(engelska+svenska). efter skolan skulle jag in till stan för att köpa ett par grymt snygga jeans som jag hade checkat in dagen innan. men när jag kom dit var dom borta. utsålda. snacka om att bita i det sura äpplet! aja jag drog hem utan att ha shoppat någonting(!) och var så grymt osocial att jag beslöt mig för att skita i ol-träningen(palla orientera på exakt samma ställe som jag gjort hela helgen med exakt samma karta) och åka ut på rullskidor istället, men eftersom jag sket i träningen så fick jag order om att laga mat. korvstroganoff blev det, ovanligt god för att vara lagad av mig faktiskt.


ikväll glor vi ghost whisperer!

Ovido - Quiz & Flashcards