sabinahedlund

Alla inlägg den 17 september 2009

Av sabina hedlund - 17 september 2009 10:15

kvällen tillbringades som sagt i kolfstugan där det snackades taktik inför helgen

  


Av sabina hedlund - 17 september 2009 09:07

härlig känsla att vakna av att klockan(i det här fallet mobilen) inte ringer. utan att vara medveten om det kalla vädret tar jag på mig ganska lätta träningskläder, och drar ut och kör lite rullskidor (skulle egentligen springa 9 km men det orkade jag inte) det var dagens första och sista pass. imorgon kör det igång! härliga 6 timmar i bil mot  årets USM, det kommer bli grymt roligt och grymt spännande att tampas med den eländiga halland terrängen.


jag måste bara klara av skoldagen först, hotell A, prov på rotfrukter och mattematik A står på schemat. men det ska jag nog klara av! sen drar jag iväg till tågstationen och möter upp martina som säkert står och väntar av längtan. vi drar hem till mig, tar en fika och drar vidare till kolf stugan där natten kommer spenderas med resten av USM gänget.


det kommer bli kanonkul!:D


Ovido - Quiz & Flashcards