sabinahedlund

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av sabina hedlund - 13 januari 2013 05:43

I fredags träffade vi Ebba, Emilia, Linn, Emelie, Oskar och Magnus för det hederliga gratis drinkar och pommes på Sidebar! Så underbart trevligt att vara så många samlade igen, skratta och prata om allt och inget. Jag är så glad att jag åkte på den här resan och fick träffa så underbara människor som jag kommer ha kontakt med under resten av mitt liv. Tacka vet jag Facebook.

Igår åkte vi alla till IKEA för att njuta av den svenska friden och för att ta farväl av Ebba som åker hem till Sverige idag. Jag är lite avundsjuk men samtidigt skulle jag slå ner mig själv om jag åkte härifrån utan att se vad jag kom hit för att se. Det har åtminstone hon gjort. Dom andra tjejerna åker ner till Melbourne på måndag för att söka jobb precis som vi ska, så vi kommer träffas där igen. Och Therese. Underbara Therese. Det ska bli så himla kul att återförenas med henne!

Idag skulle vi ha följt med Oskar och Magnus till Blue Mountains men kände att de där milen i skogen som precis har brunnit ner var för ansträngande för en söndagsaktivitet, så vi gick till stan och köpte kläder som vi inte får plats/inte har råd med istället. Lycka.

Ovido - Quiz & Flashcards