sabinahedlund

Alla inlägg under april 2012

Av sabina hedlund - 10 april 2012 17:45

Jag vet inte om ni redan visste om det men jag har blivit fett less på bakning, desserter etcetera. Får dåliga vibbar av att bara nämna det. Jag vet inte vad som hände på vägen men just nu kan jag inte tänka mig att jobba inom yrket i framtiden. Trodde att jag skulle hitta tillbaka igen efter att stått på sidan om och agerat kassörska i en hel månad, men icke. Jag har förmodligen slagit personbästa i att inte baka på 4 månader. Har ingen lust längre.


Tror jag har hittat en ny hobby; smycken. När jag kom hem från Mora beställde jag hem en massa smyckesdelar från sirlig.se och började pyssla ihop mina egna skönheter.

Kanonkul. Fem av fem toasters. WHOP WHOP.

           

Av sabina hedlund - 10 april 2012 14:21

Spenderade gårdagen med att avverka ett antal avsnitt av mina favoritserier som ännu inte har visats här i Sverige. Säsong 3 av Cougar town, Desperate Houswives och Greys Anatomy, hela 5 avsnitt av vardera. Ni ska bara veta vad som händer. OMG. Jag dör...någon dör. Hehe.  *diskret blinkning*. Men det tänker jag inte avslöja!


Anledningen till detta är bara för att jag har återgått till Bivur och inte kan vara uppe så länge på kvällarna för att se mina favoritpogram. Ja, jag går och lägger mig klockan nio. Igår vaknade jag dock direkt efter att jag hade somnat av den H E L V E T E S. J Ä V L A. T O R K T U M L A R E N. S O M. T A R. K Å L. P Å. M I G. M E D. D E S S. P S Y K B R Y T A N D E (inte ett riktigt ord). I D I O T I S K A. J Ä V L A. P I P A N D E. S O M. K O M M E R. I. I N T E R V A L L E R.

Jag vet inte om ni har märkt det. Men alltid när man ska lägga sig, eller är riktigt trött, så låter ljuden mycket högre än vad man tror. Jag har liksom på 5:an i ljudnivå när jag ska titta på tv:n på kvällarna. Det motsvarar ungefär små viskningar men låter som om tredje världskriget skulle äga rum här. Varför är det så?


Hur som helst ska jag utrota allt som innehåller något slags av signalsystem. Vad är det för idiotisk uppfinning egentligen?

Av sabina hedlund - 5 april 2012 18:10

Idag har jag gjort lite annat än att sitta hemma och drömt mig bort om Australien och snygga killar på surfingbrädor. Drog på en liten roadtrip till Norberg för att hälsa på Martina istället. Vi fikade på Elsa Anderssons konditori, tog en sightseeing genom stan och tittade på nästa veckas greys anatomy.

HELMYS.

 

Av sabina hedlund - 1 april 2012 18:26

Okej, jag orkar inte skriva om det långa och mycket invecklade inlägget jag skrev tidigare idag. Så ni får helt enkelt njuta av en liten filmsnutt istället. Puss.


 

Av sabina hedlund - 1 april 2012 14:02

Spenderade 1 timme på att skriva ett inlägg om allt jag har varit med om den senaste månaden. Tippat att internet slutade fungera när jag skulle trycka på publicera och gjorde så att allting stängdes ner och försvann?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?! Jag går och dör nu HERRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Ovido - Quiz & Flashcards