sabinahedlund

Alla inlägg den 14 april 2012

Av sabina hedlund - 14 april 2012 15:50

Igår på engelskan fick vi lyssna på en låt som lät så sjukt töntig och tillgjord som det bara går. Efter många diskussioner om huruvida vi hade hört låten förut kunde vi konstatera att refrängen var väldigt lik refrängen i Westlifes låt Mandy. När jag kom hem var jag tvungen att söka upp den bara för att se hur en människa med sådan röst såg ut. Jag kan inte fatta att jag lägger upp den här, skäms lite över det, men ni måsta bara lyssna. Vad är grejen med alla dessa dansrörelser liksom?...Om man ens kan kalla det för det....


Är den inte lik?


Nog om det. Jag har bytt till sommardäck på bilen idag och förtjänar en vuxenpoäng för det. Om en stund ska jag åka till Arboga där jag har blivit bjuden på middag hos Erika. Ska bli riktigt roligt att se vad kocken har lagat till för gott idag!

Ovido - Quiz & Flashcards