sabinahedlund

Alla inlägg den 11 april 2012

Av sabina hedlund - 11 april 2012 20:54

(I brist på att min komiska Australienska favorit-asiat Chonny ska börja lägga upp roliga videor på youtube igen)

Killen är kul.

Av sabina hedlund - 11 april 2012 19:31

Gjorde säsongsdebut i orientering idag. Första gången för i år. Trots att jag var så himla trött när jag kom hem från Bivur och inte hade lust att göra någonting alls, så tvingade jag mig ut. Jag tänkte; Nu har jag spenderat allt för många veckor med att göra ingenting så jag kan lika gärna börja ta vara på livet igen och göra något vettigt istället. Bättre sent än aldrig right?


När jag väl är ute i skogen känns det så jävla bra. Som att alla problem försvinner. Det svåra är att få ut mig. Jag hatar att hålla tider. Speciellt på helgerna när tävlingarna går så tidigt och då jag hellre föredrar att ligga kvar i sängen än att dela en lerig åker med 500 andra orienterare i minusgrader och utomhusdusch. Trots detta vet jag att det sistnämnda är det bästa altenativet. Jag har bara blivit så äckligt lat.


Jag ska försöka tvinga mig ut på flera banor. Det är ju trots allt världens roligaste sport.

Ovido - Quiz & Flashcards