sabinahedlund

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av sabina hedlund - 17 juni 2010 21:57

En film att rekommendera!


Fyra av fem toast.

Av sabina hedlund - 17 juni 2010 21:27

En härligt god fruktsallad i det underbara vädret satt inte helt fel.

  

Av sabina hedlund - 17 juni 2010 17:47

Att sommarjobba är trots allt inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara, speciellt inte när man skrattar och skämtar mer än vad man arbetar. Jag jobbar tillsammans med ett väldigt härligt gäng på museet och man blir aldrig nedstämd eller uttråkad! Inte med dessa människor, nej. Det bästa av allt är ju ändå att jag får pengar för det, för jag kunde ha arbetat frivilligt.

Det skulle jag verkligen kunna göra.


Imorgon ska jag tillbaka till gammelgårdens café och sen får jag gå på helg.

Något efterlängtat!

Ovido - Quiz & Flashcards