sabinahedlund

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av sabina hedlund - 11 juni 2010 22:16

Klockan 08:00 bar det iväg till Sandviken och Simon för studentfirande (Slängde in en allmän diss av min egna skolavslutning, men what the heck). Vi anländer strax innan 10:30 där vi hittar en snitsig lidl parkering att stå på (För att slippa gå så långt alltså. Med trängseln att dömma fanns det visserligen flera som tänkte likadant.) Något oerfaren på klackskor kunde jag åtminstone komma fram till samlingsplatsen dit studenterna skulle komma (Mamma som hade ryggskott gick betydligt mycket snabbare än mig. så ni kan ju bara föreställa er hur jag kämpade mig fram.)

        


Efter att ha sätt de skrikande studenterna åka flak bar det iväg till en restaurang där alla orienteringsstudenter inkl. familj skulle avnjuta en härlig 3-rätters.

Sedan for vi hemåt till lilla Söping igen.


Imorgon ska jag göra det sista förberedelserna inför vidare studentfirande som kommer att anordnas på söndag. Jag har en del att stå i med andra ord.

Ovido - Quiz & Flashcards