sabinahedlund

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av sabina hedlund - 9 juni 2010 17:51

Rätt härlig onsdag!


(Kortfattat)

På engelskan blev vi fastbundna där vi skulle försöka kämpa oss loss. Ni vill inte veta hur det gick.

På hotellen snackade vi betyg, och där låg jag bra till. 

Efter det hade vi ett 2,5 timmes hål pga inställd lektion, då gick vi till närmsta affär för att köpa glass.

På matlagningen fick vi städa köket och på bakningen fick vi göra en varsin (halva) tårta.

Här är min!

  



Btw

Efter en hel del bugningar och falska valpögon kunde vi tillslut övertala lärarna om att ställa in morgondagens alla lektioner. Och som dom föll för det!

Jag är alltså ledig i morgon, och på fredag åker jag till sandviken för att kolla på brorsans student. Med andra ord har mitt sommarlov redan påbörjat.

Det är rätt skönt!


Förresten har jag en överraskning som jag måste berätta, men det får ni veta på lördag. Just nu måste jag hålla det hemligt.


Schhh!

Ovido - Quiz & Flashcards