sabinahedlund

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av sabina hedlund - 14 juni 2010 23:10

Tur att man har lite backup när man inte orkar baka. Resultatet blir dock inte detsamma.


Av sabina hedlund - 14 juni 2010 16:34

Imorse vaknade jag med världens happyface i hopp om att jag skulle få baka hela dagen på jobbet. Misstaget jag gjorde var att ta ut lyckan i förväg. Det visade sig nämligen att jag bara ska vara på caféet 5 dagar utav dessa 14. Resten av tiden ska jag spendera som vakt(?) på köpings museum. Varför stod det då, klart och tydligt, gammelgårdens café på ansökningslappen jag skrev i när jag inte ens kommer spendera hälften av min arbetstid där?

I don't get it. I really don't.

 

Idag har jag iallafall lekt lekar och spelat bowling med övriga "arbetskamrater". Om jag har fattat det rätt så får jag alltså lön för att göra detta? För att leka och spela bowling? 

Eller?


Men VAA?


Okej, nog med förvirringar. Nu ska jag gå och göra någonting som jag åtminstone är bra på, någonting som jag verkligen älskar. Jag tror ni fattar. 




Ovido - Quiz & Flashcards