sabinahedlund

Alla inlägg under november 2010

Av sabina hedlund - 4 november 2010 21:12

Torsdagens kvälls-TV är absolut den sämsta på hela veckan. Bara full av urtrista dokumentärer som grannfejden och lyxfällan. Som det är kul att följa två tanter som grälar om någon pyttegrej som egentligen inte har någon betydelse? Och vem bryr sig om personers dåliga ekonomi?


Nej, jag bestämmer mig för att sätta på en DVD istället. En gammal favorit, Ensam hemma, som får mig att längta till julen lite extra.

Av sabina hedlund - 3 november 2010 18:14

        


Jag upptäckte att jag bara hade köpt gråa kläder när jag kom hem, förutom skjortan då. "Glada färger" sa jag till mig själv innan jag drog iväg, och se hur det slutade. 

Nåväl, hösten är ju ändå grå och trist.

Av sabina hedlund - 1 november 2010 19:19

  

Ovido - Quiz & Flashcards