sabinahedlund

Alla inlägg den 14 november 2010

Av sabina hedlund - 14 november 2010 22:43

Ska snart stänga av julmusiken och lägga mig.

Måndag imorgon. Hatar måndagar.

Värsta lektionerna, värsta tiderna på dygnet. Värre än värst. Blä.


Nog om det.


Puss och god natt.

  

Av sabina hedlund - 14 november 2010 22:00

Tro det eller ej, men jag har faktiskt ägnat helgen till att vara hemmafru och städa halva huset. Nu när jag tänker efter så måste det vara något allvarligt fel på mig. För vilken tonåring går runt och städar (frivilligt) när de har ett helt hus för sig själva och kan göra in princip vad som helst? Nu gick ändå inte att göra något storslaget eftersom jag hade hunden hemma. Men ni fattar grejen, det ser inte ljust ut.


Övervåningen blev ändå i toppskick för att vara ett "ruckelbo".

 


Jag har gått flera vändor i huset och flyttat saker med millimetersavstånd fram och tillbaka. Haha, jag är en riktig perfektionist, och en knasig sådan.

Av sabina hedlund - 14 november 2010 20:49

Min hund är smart och verkar förstå vad som händer när man tar fram en kamera och trycker på en knapp. Antingen har han dåligt själförtroende och inte vill synas på kort, eller så tycker han bara om att jävlas. Om det sistnämnda är fallet, gör han det bra.


  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards