sabinahedlund

Alla inlägg under november 2010

Av sabina hedlund - 13 november 2010 22:51

Den här ska jag lära mig någon gång i mitt liv...

Av sabina hedlund - 12 november 2010 21:40

Det är fredag och jag är ensam hemma, eller ja, snarare hundvakt åt Sorro.

Har precis slukat i mig en räkcocktail med mango och avokado, riktigt god för att innehålla lite halvt omogna råvaror. Jag har även gjort en tiramisu som jag ska äta till kvällsfilmen tillsammans med en skål jordgubbar. Guldkant på tillvaron.


Skolan var riktigt skön idag, med sovmorgon, lång lunch, film på svenskan och oväntat lätta uträkningar på matten. Om ändå alla dagar kunde se så ut...


Nej, nu ska jag ta och återgå till mitt mindre sociala liv.

Ha det bra!

Av sabina hedlund - 10 november 2010 18:53


Bänkad framför halv åtta hos mig och grey's innan sängen kallar.

PUSS.

Av sabina hedlund - 10 november 2010 16:10

Jag har ont i ryggen och benen efter dagen på Cullen.


Det finns ingen ork kvar, what so ever.


Vädergudarna hatar mig verkligen.


Jag är för trött och ska snart iväg och träna.


Döda mig.

Av sabina hedlund - 8 november 2010 14:43

Dagen började med matte följt av naturkunskap och svenska.

På idrotten spelade vi vollyboll som konstaterat är en sport gjord för tortyr. Någonting hände med min hand. Det gör jätteont och små lila-blå prickar börjar innfinna sig längst med handleden. Det kanske är normalt? Respekt till vollybollspelare.

Engelskan fick jag hoppa över för ett besök hos tandregleringen, för att inte nämna mitt sista. Känns underbart!


Om ett par timmar ska jag ut och träna intervaller. Det var ett bra tag sen sist, så förväntar mig mycket mjölksyra och smärta.


Imorgon är det dags för Culinaren igen. Varmkök för min del. Kan bli kul.

  

Av sabina hedlund - 7 november 2010 19:25

Pappa kommer in och säger att han har köpt en iphone.

Jag brister ut i avund och ber honom att hämta den (gör mig beredd att förhandla med mina valpögon för att byta den mot min) 

Han kommer tillbaka igen med en nokia 3720 i handen.


"Kolla! coolt va?"

 

...Ibland undrar man....

Av sabina hedlund - 7 november 2010 19:00

Så, då var det slut på det roliga.

Höstlovet var alldeles för kort och gick alldeles för fort. Som vanligt.

Nu blir det att kämpa på i 6 veckor innan vi går på jullov. Som jag längtar!


Skola imorgon då.


O    R    K    A

Ovido - Quiz & Flashcards