sabinahedlund

Alla inlägg under juli 2009

Av sabina hedlund - 10 juli 2009 00:22

idag blev det tidig frulle(08.30). eftersom de hade begränsade frukosttider så fick man ju inte sova så länge(!!). efter en tallrik fil bar det íväg till havet där det var meningen att vi skulle bada, men det var så himla kallt och blåsigt så det blev aldrig av, bara Madde var modig nog att ta sig ett dopp. sen gick vi runt och kolla läget, käka glass, spela minigolf och drog vidare till willys där det köptes godis i massor. 18.37 gick starten för mig och jag hade som mål att göra ett bra lopp. men så blev det såklart inte. jag bommade jätte mycket vid de sista kontrollerna, och blev så himla arg så jag sket i resten av banan. typiskt mig!

Av sabina hedlund - 9 juli 2009 22:26

Efter 6 timmar i bil anländer vi vid ett vandrarhem utanför Ullared(Halland), ett okänt place några mil ifrån civilisationen. Utan TV eller datorer så ängnades kvällen mest åt att bada(bara killarna), fotboll och kubb. Jag måste medge att vi orienterare har ett mycket kul liv!

Av sabina hedlund - 8 juli 2009 21:55

dagen blev varvad med lite bakning och packning. imorrn bär det äntligen iväg till halland på USM-läger. det blir b.l.a tävling på hallands 3-dagars,bad och en massa annat skojj(kanske till och med en tripp till ullared gekås;). Det kommer bli fantastiskt roligt tillsammans med världens bästa människor!

hare bäst!;)<3

Av sabina hedlund - 7 juli 2009 22:04

winerbrödbak idag, och jag tror det blev mycket uppskattat av familjen (även fast de inte fick smaka;p), nu blir det en massa packa till USM-lägret på torsdag. det kommer bli gryyymt!!

puss&kram<3


Av sabina hedlund - 6 juli 2009 21:00

idag blev det ett pass på rullskidor, ett 3 mil långt pass på en stenig, kurvig, gropig jävla väg som var grymt dryg(+ att jag fick skavsår:/) Uppladdning; 2 bananer och 1 glas vatten.ohyeah!


Av sabina hedlund - 5 juli 2009 18:01

vaknade kl 05.57 i morse av dånande träningsvärk i benen från gårdagen engelbrektsstaffet. men hur mycket finns det att göra 05.57 på morgonen lixom!?absolut ingentig! så därför bestämde jag mig för att somna om igen, och vaknade därefter vid 10.00 efter det har jag bara suttit här nere i källaren vid tv/datan och lyssnat sönder på kings of leon. kul liv man har här på sommarlovet!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards