sabinahedlund

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av sabina hedlund - 20 juli 2009 19:08

fick en sen start idag också:)lovely! och då tänker man såklart " idag kan det bara gå bättre!"...heh skulle inte tro det va, utan min tanke va mera "palla cyckla till TC och tillbaka!". TC var 3 km längre bort, och då va man ju tvungen att cyckla(!) då tanken slår mig "fan va skönt det skulle va med eldrivna cyckar!". ja, en sån skulle man ha;). tillslut kommer vi fram till den största cyckelparkeringen jag någonsin sätt, inklusive cyckelvakter! (sånt har man aldrig upplevt förut) aja,på TC fanns det inte så mycket att göra, så jag drog iväg till start nästan dirrekt. lite kortare var det idag, men banan var 4,3km(!!) jag drog ut på banan och bommade första kontrollen, när jag hittade den såg jag att agnes hade kommit ifatt mig (hon startade 3 min efter mig) och då blev jag skitförbannad så jag sprang med henne ända till 5:an då hon sprang ifrån mig,  resten av banan klarade jag ganska bra med några småbommar, och jag blev 110 , bättre än igår iaf! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards