sabinahedlund

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av sabina hedlund - 23 juli 2009 00:00

dagens bana var väldigt kort och lätt, och ändå ska man bomma! typiskt! mitt mål var iaf att komma under timmen, och det gjorde jag oxå! fick 59.53, haha under timmen vare!


efter tävlingen var det dags för bad, så vi cycklade ner till sjön och "badade", efter en stund säger martina att vi ska till ett annat bad, för att alla andra är där, men det var väl "jultomten"(pontus) hon syftade mest på. så då drog vi iväg på cycklarna, och jag fick skjutsa amanda på hennes mini mountainbike, SKITJOBBIGT! och då påstår martina att hon kan vägen, men vi åkte typ runt i hela eksjö och letade. efter några tusen mil kommer vi äntligen fram, men då är det såklart att "jultomten" ska åka hem, vi hade alltså cycklat dit heeeeelt i onödan! plötsligt kommer vi på att vi inte hade ätit lunch än och klockan var typ 15:00. så vi begav oss iväg till närmsta affär där det köpptes plättar och sylt, mums! jag och martina satte oss ner på en handuk mitt på ett öppet ställe i sällskap av johanna och började mumsa plättar. inte skumt alls!;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards