sabinahedlund

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av sabina hedlund - 11 juli 2009 00:33

idag blev det ännu tidigare morgon än igår, även fast jag hade sovmorgon,(hum...martina!x) eftersom första start gick vid 10.00-tiden efter en trött morgon med trötta orienterare skulle man ut på banan för att försöka sig på ett bättre resultat. efter ett hyfsat lopp fram till den näst sista kontrollen så är det ju klart att man ska börja bomma(letade på fel punkthöjd) och då blev jag rent utav rosenrasande så jag struntade i den där jävla kontrollen och blev ej godk. idag också! kan bara säga att jag HATAR halland! aja efter tävlingen fick man iaf lite tröst med att åka till ullared och shoppa! på kvällen blev det ännu mer fotboll, kubb och grillat till middag!:)

martina och jag misstolkade bilden lite!xD
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards