sabinahedlund

Alla inlägg under augusti 2009

Av sabina hedlund - 6 augusti 2009 14:11

dagens sprint, vart rent utav ett helvete.

vad var det som gick fel?


starten - gick till starten(500m) med theresa och nicke. joggade 10m, stretchade ena vaden, jäspade innan jag gick in i fållan. dog till startpunkten.


orienteringen - åhhh! det kommer aldrig gå i den här värmen! tog det väldigt lungt, gick vilse till en kontroll och trodde att jag hade hittat den(-ähh vafan dom måste ha skrivit fel på kodsiffran)


mål - stämplar som ej godk. och förstör hela skiten.


eftertanke - ja, vafan vare som gick fel?!

Av sabina hedlund - 5 augusti 2009 20:12

kl 08:30 avgår bussen från köping, och styr mot nya äventyr i gävle(storvik?), där årets distriktsmatchen äger rum. sista distriktmatchen för oss gamlingar, och den ska vi fan njuta av!

vid 12.00 tiden anländer vi västmanlänningar vid TC med tajta tävlingströjor(usch! hatar dom!)


dagens tävling bestod för det mesta av störande högt blåbärsris och dånande huvudvärk, för att inte nämna den heta solen som brände sönder huden. blåbärsris,huvudvärk och sol kring en 4,5 km lång bana, YES! kan det bli så mycket bättre!


kvällen blev varvad med lite brännboll, där jag måste ge åsa lite cred för hennes lirande!x).vi blev även sittandes framför en toalett där nån guy hade blivit inlåst, hehe jo så kan det gå!;)

Av sabina hedlund - 3 augusti 2009 13:30

nu har jag äntligen kommit hem från alla mina äventyr, men det tar inte lång tid innan jag drar iväg igen. redan på onsdag ska jag på distriktmatchen, ingen vila här inte! det är bara att tvätta och packa om!

Ovido - Quiz & Flashcards