sabinahedlund

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av sabina hedlund - 8 augusti 2009 21:48

ja, vad ska vi säga om det här då?...

Kan börja med att dagens tävling var helt katastrofal. Utan att vara så speciellt uppvärmd skulle man ut och lunka på en 4,4km lång bana.

De första kontrollerna gick väl hyfsat, utan några större misstag. Men tänk er att vara ute och löpa på en av sveriges varmaste dagar. Inte speciellt trevligt. Det innebar att min hastighetsmätare gick från 100 till 1 km/h.

mhm gilla läget kallas det!


" - fafan håller jag på med egentligen?! orientering, varför orientering? jag har aldrig varit bra och kommer aldrig bli bra. Jag kan väl lika gärna lägga skiten på hyllan och sluta med det här nu. jag pallar inte längre!"


tonight is the night, kebabafton!

Ovido - Quiz & Flashcards