sabinahedlund

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av sabina hedlund - 25 juli 2013 19:38

Både gårdagens och dagens etapp gick jättedåligt. Eller den ena gick väl bättre än den andra men sak samma. Igår var det mest orienteringen som strulade och min största bom var på en halvtimme vilket var tiden det skulle ta för mig att springa hela banan. Egentligen. Dessutom var det stenigt och bökigt och väldigt plågsamt för mina stackars fötter som inte tål den sortens terräng.

Idag gjorde jag lite småbommar här och där och det var helt okej tills jag kom fram till de sista kontrollerna som låg belagda på enorma stenmassor som gjorde att jag sprang mer bakåt än framåt. Att komma ner på en riktig väg efter att ha förstört fötterna helt var rena rama himmelriket för mig. Dessutom var jag så förbannad att jag gjorde rugbytackling på alla tanter som var i vägen på upploppet.

Ovido - Quiz & Flashcards