sabinahedlund

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av sabina hedlund - 19 juli 2013 22:22

Här ligger jag och har det bra, förutom det faktum att sängarna måste vara gjorda på ett material liknande sten och att dem är så smala att man tror man ska ramla ner varje gång tåget svänger eller bromsar, och vi ligger liksom högst upp i en 3-våningssäng. Lite osäkert kanske....

Av sabina hedlund - 19 juli 2013 09:35

Idag åker jag upp till Boden tillsammans med Rebecca som jag även har sommarjobbat med. Det är en 12 timmars tågresa som väntar och vi kommer att komma fram klockan 05:30 imorgon vilket inte alls är en angenäm tid. Jag har även fått reda på att det ska vara tråkigt väder hela veckan och att vi förmodligen inte kommer komma loss med husvagnen när vi ska hem. Men vad gör man inte. Det ska bli så otroligt skönt att komma ifrån jobbet för ett tag, bara släppa bördan på någon annans axlar. Dessutom ska det bli trevligt att se vad norra delen av Sverige har att erbjuda. För att inte tala om orienteringstävlingar och det faktum att jag var dum nog att anmäla mig på en lite för svår klass för min smak. Vi kan ju alla gissa hur det kommer gå...

Ovido - Quiz & Flashcards