sabinahedlund

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av sabina hedlund - 23 juli 2013 22:43

Förmiddagen spendrades i Luleå som jag förövrigt har dåliga vibbar från sedan jag var med och tävlade i unga ekokockar för ett par år sedan. Något som var både meningslöst och inte alls lärorikt.

Idag var det trevligt dock, för idag fick jag vara tillsammans med mina trogna vänner som gjorde det till en mycket trevligare och roligare vistelse. Vi åt äcklig kebab, gick i affärer och i parker och åt glass.

Väl tillbaka på campingen tillbringade vi lite tid i solen för att på något sätt försöka få tillbaka brännan jag hade i Australien. Jag tror det vänder för mig nu. Jag har redan uppnått min ultimata brunhet så hädanefter blir jag bara blekare av solen. Solblekt.

Framåt kvällen åkte vi in till stan för att titta på prisutdelningen vilket inte alls var nå intressant så det slutade med att jag och Johanna gick hem igen i hopp om att två stiliga karlar på cykel skulle stanna upp och erbjuda sig skjuss på deras sadlar. Man kan ju alltid drömma.

Av sabina hedlund - 23 juli 2013 10:11

Igår tyckte jag att tävlingen gick lite sämre än föregående dag, inte för att det gick dåligt, bara för att det var segt att springa. Trots detta placerade jag mig bättre och hamnade på 41:a plats samt 31:a totalt vilket jag är väldigt nöjd med. Det är det bästa jag har placerat mig på någon o-ringen. Någonsin. Vanligtvis brukar jag ha som mål att komma under 100, nu har jag som mål att bara ta det lungt, springa rätt och inte göra några större bommar vilket verkar ge resultat.

Idag är det vilodag och vi har ännu inte kommit på vad vi ska hitta på...Det visar sig väl i dagens slut.

Ovido - Quiz & Flashcards