sabinahedlund

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av sabina hedlund - 14 juli 2013 21:48

Idag fick jag hoppa min träning. Direkt när jag kom hem från jobbet var jag tvungen att packa in så mycket kläder som möjligt i husvagnen då mi familia börjar resan upp till Boden imorgon. Jag själv som åker upp på fredag får leva på bara ett ombyte samt vatten och skorpor tills dess. WOOP.


Därefter åkte jag och storhandlade till GG. Något som har kommit att bli en utav mina värsta aktiviteter. Men eftersom jag har bestämt mig för att vara helt ledig imorgon så har jag gjort allt som behöver göras idag istället. Det hjälper väl inte så mycket då jag ändå måste gå upp tidigt imorgon. "Lille"bror fyller nämligen år och mina föräldrar är ju av den där sortens energiska och traditionella personer som måste väcka en klockan 06:00 för att sedan göra iordning ett silverfat med handplockade blommor, ett glas mjölk och två torra polarmackor med bordsmargarin och ost på som ska föreställa något av en lyxfrukost för att till sist sjunga för födelsebarnet. Själv tycker jag att det börjar bli lite överskattat, hela födelsedagsgrejen alltså. Jag kan knappt minnas senast vi hade ett riktigt kalas.... Och inte har jag köpt någon present heller. Skäms. Tanken var att jag skulle baka något gott som dem kan ha med på resan men jag hinner ju aldrig i dessa jäktiga tider. Nåväl. Till nästa år kanske.


Nu har jag äntligen intagit viloläge med en Yollibox i handen! Så otroligt god! Tänk att jag aldrig har provat den förut...och mindre onyttig är den också. Yummy in my tummy.

 

Ovido - Quiz & Flashcards