sabinahedlund

Alla inlägg den 24 december 2012

Av sabina hedlund - 24 december 2012 06:00

Åh just nu vill jag bara vara hemma. Med släkten. Duka och fixa i ordning inför julbordet som jag alltid brukar. Koka knäck och göra marsipanfigurer. Jag trodde verkligen att jag skulle klara av julen här i Australien men det går bara inte. Det finns ingen julstämmning alls. Det går bara inte att förknippa julen med ett tropiskt klimat. Allting känns som ett stort skämt.


Nu har vi åtminstone sätt på  Svensson Svensson och ska snart ner till matsalen för att fixa lite julmat. Vi inhandlade en massa på IKEA häromdagen så vi har köttbullar, korv, sill, lussekatter och julmust. Sen har vi köpt varsinn julklapp till varandra, så det blir en liten julklappsutelning också. Annars ska vi festa hela natten. WOOP WOOP.


Jag ska passa på att ladda upp lite bilder också, som jag inte kunde ladda upp från mobilen, så here it goes!

                   

Ovido - Quiz & Flashcards